چگونه برای مقابله با افزایش سطح کراتینین 5

پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای مقابله با افزایش سطح کراتینین 5

چگونه برای مقابله با افزایش سطح کراتینین 5
چگونه برای مقابله با سطح کراتینین بالا 5Creatinine است یک مولکول شیمیایی زباله است که از سوخت و ساز بدن عضلانی ایجاد شده است. آن را از طریق جریان خون به کلیه ها منتقل می شود. کلیه فیلتر کردن بسیاری از ضایعات و دور از آن در ادرار. سطح آن بالا زمانی که کلیه ها قادر به عملکرد درست. در اینجا، ما می خواهم به بحث در مورد این سوال، "چگونه به مقابله با کراتینین بالا 5؟"

فرد مبتلا به کراتینین 5 از آسیب های بسیار شدید کلیه رنج می برد و درمان فوری برای جلوگیری از دیالیز مورد نیاز است. راه هایی برای کاهش سطح به طور طبیعی عبارتند از:

Ⅰ. محدود کردن مصرف پروتئین با کاهش مقدار مواد غذایی از جمله گوشت قرمز، مرغ، ماهی، محصولات لبنی، و غیره مواد غذایی مانند شکلات، آبجو، سفیده تخم مرغ، جلبک دریایی، بادام، بادام زمینی، و اسپیرولینا نیز باید اجتناب شود. بدیهی است، بهترین تنظیم رژیم غذایی با وضعیت بیماری خاص متفاوت است.

Ⅱ. مصرف گیاهان مانند دارچین، مریم گلی، جینسنگ، و قاصدک، و غیره تحت دستور پزشک. برای انتخاب گیاه برای شما کراتینین 5، احساس رایگان برای ایمیل فرستادن به ما در ckdstage@hotmail.com.

Ⅲ. درمان های طبیعی مانند Osmotherapy طب میکرو چینی و پیوند سلول های بنیادی برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بافت و بازگرداندن عملکرد کلیه است. هنگامی که کلیه ها می تواند اثر به اندازه کافی به طور معمول، کراتینین 5 CKD می توان اساسا کاهش می یابد. بیماران می توانند دیالیز یا پیوند کلیه با موفقیت اجتناب کنند. اگر شما می خواهم به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی، لطفا احساس رایگان با ما تماس بگیرید.

Ⅳ. سبک زندگی سالم. نگاهی به تمرینات مناسب مانند پیاده روی، آهسته دویدن، رقص، تای چی، و چیگونگ، و غیره خروج حد سیگار کشیدن و نوشیدن الکل. اجتناب از مکمل های کراتین و وانادیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سطح کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.